Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wigor. Zapoznaj się z 5 sposobami ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten typ treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra tanio

Żeby udoskonalić jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj erekcja