Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest właściwe odżywianie. Właściwa może łatwo poprawić nie tylko jakość potencji, ale również płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem poważnych ubytków selenu. Możemy go uzupełnić jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny równie istotny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast pobudza nasze libido. Podczas picia napojów procentowych czy palenia tytoniu tracimy cynk, a można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Wyjątkowo ważnym elementem jest także arginina, stanowiąca 80 procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy i wydłuża żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak kakao, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz razowym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która działa na poprawne działanie hormonów. Jeśli chcemy uzupełnić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja