Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Sekret Twojej mocy

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Długie lub częste głodówki bądź totalne
erekcja
wykluczenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej albo prawidłowej masy ciała także może negatywnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest zdrowe serce

Działaj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Z tej przyczyny zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci zostaw na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Proste? To do roboty, a raczej do sypialni!

Apetyt seksualny zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest tożsama z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednak instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, zależy jest również od możliwości organizmu. potencja
Wobec tego poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, wskazane jest 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, aby sprostało wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta i ograniczenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezmiernie ujemnie na możliwości wzwodu, nie istnieje także coś takiego jak bezpieczna liczba wypalanych papierosów – każda ilość obniża sprawność seksualną!).

Poza wymienionymi w artykule sposobami, każdy z nas mógłby podać parę własnych, które sprawiają, że apetyt seksualny rośnie. Czy jest to nasz ukochany rodzaj odpoczynku, masaż, kąpiel; kosztowanie pysznego i oryginalnego jedzenia: miło i sielankowo albo żywiołowo i ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na zrelaksowanie się i bycie tu i teraz z drugą osobą, kluczowe jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra tanio

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wigor. Zapoznaj się z 5 sposobami ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten typ treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra tanio

Żeby udoskonalić jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj erekcja